Florida'nın Körfez Kıyısı'ndaki turizm yetkilileri, Eylül sonu ile Ekim başı arasında neredeyse birlikte vuran Helene ve Milton kasırgalarının bıraktığı yıkımın ardından sektörü toparlamanın bir yolunu arıyor.
Yetkililer, endişeli insanların bölgeyi toparlamasına yardımcı olmanın bir yolunun turist olarak ziyaret etmek olduğuna inanıyor. bazı plajlar hâlâ kapalı halka duyuruluyor ve hâlâ sokakların kenarlarında birikmiş enkazlar var.
St. Petersburg-Clearwater Bölgesi Turizm Teşvik Ajansı, bir basın bülteninde, temizlik ve toparlanma devam ederken bile bölgedeki otel ve işletmelerin %80'inin halka açık olduğunu söyledi.
“Birçok kişi 'Nasıl yardımcı olabilirim?' diye sordu. ve cevap şu: Gelin bizi ziyaret edin ve size en çok ihtiyaç duydukları anda yerel işletmelerimizi destekleyin,” dedi St. Pete-Clearwater'ı ziyaret edin Cuma günü basın bülteninde. “Ayrıca plaj temizliğine yardımcı olabilir, bağış toplama etkinliklerine katılabilir ve bağışta bulunabilirsiniz” diye ekledi.
Clearwater'da yetkililer plajın açık olduğunu söylüyor. Şehir sözcüsü Joelle Wiley Castelli, bu Salı günü cankurtaranların ve normal plaj operasyonlarının geri döndüğünü duyurmayı planladıklarını söyledi.
Ekim başında Florida'nın Treasure Island bölgesinde Helene Kasırgası sonrası enkaz. Fotoğraf: “BLOOMBERG”
Castelli Pazartesi günü bir e-posta mesajında, “İnsanlar yeniden dışarı çıkıp suya girmeye başlıyor ve görünen o ki işletmelerin yaklaşık yarısı ve otoparkların yarısı yeniden açık” dedi.
Ziyaretçileri kurtarmak için milyonlarca dolar
Helene, geçen ay Florida'nın Big Bend bölgesinde Kategori 4 fırtına olarak karaya indi ve Milton, bu ayın başlarında Sarasota İlçesindeki bir bariyer adasında Kategori 3 kasırga olarak karaya indi.
Eyaletin turizm tanıtım ajansı, harcama yapmayı planladığını açıkladı Florida'yı turizm destinasyonu olarak tanıtmak için 5,7 milyon dolar kasırgalardan sonra.
Kampanyanın ilk aşaması, Florida Keys'deki Pensacola, Panama City Beach ve Islamorada gibi eyaletin fırtınalardan pek etkilenmeyen bölgelerinde sosyal medya tanıtımına odaklanacak.
İkinci aşamada, fırtınalardan etkilenen ancak halihazırda iyileşen Napoli ve Fort Myers gibi bölgelerin teşviki için 3 milyon dolar harcanacak.
Son aşamada en çok etkilenen ilçelere doğrudan pazarlama yardımı sunulacak Visit Florida'ya göre St. Petersburg ve Sarasota bölgelerindeki fırtınalar ve Panhandle'ın kırsal bölgeleri.
Kaynak: Associated Press
Yetkililer, endişeli insanların bölgeyi toparlamasına yardımcı olmanın bir yolunun turist olarak ziyaret etmek olduğuna inanıyor. bazı plajlar hâlâ kapalı halka duyuruluyor ve hâlâ sokakların kenarlarında birikmiş enkazlar var.
St. Petersburg-Clearwater Bölgesi Turizm Teşvik Ajansı, bir basın bülteninde, temizlik ve toparlanma devam ederken bile bölgedeki otel ve işletmelerin %80'inin halka açık olduğunu söyledi.
“Birçok kişi 'Nasıl yardımcı olabilirim?' diye sordu. ve cevap şu: Gelin bizi ziyaret edin ve size en çok ihtiyaç duydukları anda yerel işletmelerimizi destekleyin,” dedi St. Pete-Clearwater'ı ziyaret edin Cuma günü basın bülteninde. “Ayrıca plaj temizliğine yardımcı olabilir, bağış toplama etkinliklerine katılabilir ve bağışta bulunabilirsiniz” diye ekledi.
Clearwater'da yetkililer plajın açık olduğunu söylüyor. Şehir sözcüsü Joelle Wiley Castelli, bu Salı günü cankurtaranların ve normal plaj operasyonlarının geri döndüğünü duyurmayı planladıklarını söyledi.
Ekim başında Florida'nın Treasure Island bölgesinde Helene Kasırgası sonrası enkaz. Fotoğraf: “BLOOMBERG”
Castelli Pazartesi günü bir e-posta mesajında, “İnsanlar yeniden dışarı çıkıp suya girmeye başlıyor ve görünen o ki işletmelerin yaklaşık yarısı ve otoparkların yarısı yeniden açık” dedi.
Ziyaretçileri kurtarmak için milyonlarca dolar
Helene, geçen ay Florida'nın Big Bend bölgesinde Kategori 4 fırtına olarak karaya indi ve Milton, bu ayın başlarında Sarasota İlçesindeki bir bariyer adasında Kategori 3 kasırga olarak karaya indi.
Eyaletin turizm tanıtım ajansı, harcama yapmayı planladığını açıkladı Florida'yı turizm destinasyonu olarak tanıtmak için 5,7 milyon dolar kasırgalardan sonra.
Kampanyanın ilk aşaması, Florida Keys'deki Pensacola, Panama City Beach ve Islamorada gibi eyaletin fırtınalardan pek etkilenmeyen bölgelerinde sosyal medya tanıtımına odaklanacak.
İkinci aşamada, fırtınalardan etkilenen ancak halihazırda iyileşen Napoli ve Fort Myers gibi bölgelerin teşviki için 3 milyon dolar harcanacak.
Son aşamada en çok etkilenen ilçelere doğrudan pazarlama yardımı sunulacak Visit Florida'ya göre St. Petersburg ve Sarasota bölgelerindeki fırtınalar ve Panhandle'ın kırsal bölgeleri.
Kaynak: Associated Press